Aktiviteter, der ikke indgår i hjælpen:
Tilberedning af varmt måltid (skrælle kartofler o.l.)
Oprydning og opvask efter gæster.
Afhentning og udbringning af mad.
Serviceniveau:
Hjælpen kan ydes alle dage, flere gange dagligt, afhængig af dit funktionsniveau.
Der aflyses ikke aftaler om hjælp til mad og måltider. Såfremt tidspunktet for levering af hjælpen i særlige tilfælde ændres med mere end +/- 30 minutter, gives der besked til dig om ændringen.
Hjælpen kan ydes via opkald på skærm f.eks. hvis du har behov for en påmindelse om at skulle spise.
Særlige forhold:
Ved kolde færdigretter forventes det, at du har en mikrobølgeovn til rådighed, eller at du selv kan tage maden ud af ovnen.
Hvis du ikke selv kan deltage i anretning og madlavning, visiteres du til madservice, og du tilbydes dermed smør-selv-madpakker. I smør-selv-madpakken modtager du brød, pålæg og pynt. Du betaler selv smør-selv-madpakken.
Kvalitetsmål:
Der vil årligt gennemføres en kvalitativ brugertilfredsheds undersøgelse blandt borgere, som modtager hjælp til mad og måltider.